disclaimer
you're currently in my piece of world....
and since its like tat... obey my rules..
MY world, MY way
dun worry its simple
either you STAY
or you LEAVE


la femme
i'm a starfish from pacific ocean and i like to eat strawberries
ok mayb i'm not a starfish and i dun come from pacific ocean...
but i do like strawberries
i can be a celestial being, a marine creature, an animal and a homosapien.
regardless...i'm still ME...the one and only..
everypart of me is unique and i'm at best when i'm being me...

trista here!! i'm a 1992 baby!!
i grow old whenever 12/05 passes
typical happy-go-lucky character...no point hanging on to a thing for long oso right? so smile aways
day dream any time anywhere...even when queuing to buy stuff..or now..hehe
i like to smile hate to frown :D
hobby: misplacing my wallets...lol jkjk..but i often do that though
hates: ppl torture their wallets...poor them
i'm a wallet collector..
pink and purple is NICE!
RAINBOW is BETTER!


i want
material stuff? plenty...but haven wrote down...later den edit



say something




tagg~~~



recently
haha
sorry?
pre post
just wanted to blog...
additional thingy...
YAY-NESS!!
mc days...
new post!
Wi-fi post
just another post...


rewind
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009
March 2009
May 2009
June 2009
September 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010
July 2010
September 2010


credits
& please kindly do not remove
i feel so sorry for them cos no one will see this...but imma gonna keep it...
Designer
Others
Inspiration


Friday, March 26, 2010
101th...today @ 6:53 AM

wow...its my 101th post sia...i like so long den blog once...den got 100 post neh...so..surprising...lol...today neh...dun feel like onlining msn...cos like no one online leh...den den den...dun wan unwanted ppl to talk to mi...sick...which sucks...and explains why i'm blogging now...cos i'm sick...>.<...anyway...went to nchs dunno how many years de anni...and watched the parade....its nice...well...first time as a spectator...cos i participated in EVERY single parade lo....even though i'm like...not realli entu at the later part of my sec school life...well i'm once a npcc cadet...i still remember tat the first parade is sec one (duh~)...as in i volunteered to be in the supporting con...den its like...so exciting la...during every rehersal..and the finally the actual tat time is like...wa...we've done it...ok la...not so much...lol...mostly is...yes!!!! i no need jurgle tuition and rehersal anymore!!! and no need give excuses of not going tuition le...and YES! i pon tuition often during the lower sec time....wat? i dun like tuition ma...dun tell mi u like lo...anyway...den sec 2 and 3...same thing la...i dunno is they dun like mi or wat...they like to put rehersal time at tues and thurs...i realli wonder leh...nchs is dun like mi izzit? everytime got this kind of things hor...i suffer de leh...along with my mum's wallet...cos no extra tuition ma...den fee oso just keep paying...den den den..hmm...sec 4 tat time is the worse de...i'm like so stress out becos of the rehersal thingy (AGAIN!)...cos i'm not allowed to leave early....the person keep telling mi tat how important it is....den call mi to change time slot for tuition...den i dun dare tell my tuition teacher somemore...cos N lvl ma...den must either give excuses or call my dad to tell him...which made him kinda mad...my dad la..not my tuition teacher...den my grades is like...erm...how to say??? like air plane crash like tat...lol...ok la...my grades not very good oso...so is...helicopter crash? cos cannot travel as high as a plane ma...lol...den....wa...feel like killing myself sia...at that point of time...den finish le..ju ok le lo..cos i can forget things easily de ma...if u dunno...now u noe...certain things la...den....sec 5... not so much ba...dunno why oso...did i like particiate in the anni????? i dun think have lo...got ma???? dunno la...*take out phone...msg friend ask...*
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waiting time
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok!! confirm le!!! dun have...so the thing i remember is in sec 4 de...anyway....after the parade...we all sit on the wooden table...den like very emo la...no one care oso....so i just go home lo...dun think anyone notices tat i'm gone oso...anyway...so i've decided to walk home tat day...which is like obvious tat i'm not feeling very ok...cos the uniform thingy is like fucking heavy...den dun feel like reaching home so soon...so i purposely walk damn slowly...so the journey home usually took mi 20mins...and ya...i walk slow oso...den tat time i reached home 45mins...25mins more sia...but like not enough leh...next time if emo cannot walk home from school le...its like at clementi la!!! i walk 1 month still haven reach home ar...i think...lol...ok la...tats all for the friday parade...

bye~